Skip to main content

PROIECTUL TRIUMPH TE-1

REZULTATELE FINALE ALE TESTĂRII PROTOTIPULUI

FAZA 4

Triumph TE-1 Project final prototype




Triumph anunță finalizarea oficială a proiectului de dezvoltare a modelului electric TE-1, odată cu publicarea rezultatelor testelor finale ale prototipului, care depășesc obiectivele proiectului și demonstrează succesul incredibil al acestei colaborări unice.



161km / 100mile autonomie

Depășind în mod semnificativ în condiții reale autonomia motocicletelor electrice echivalente disponibile în prezent, cu o autonomie lider în categorie de 161 km / 100 mile, pe baza testelor live și a estimărilor oficiale.

Brandon Paasch riding Triumph TE-1 Project final prototype

130 kW (177 CP / 175 CP) PUTERE MAXIMĂ

Prototipul TE-1 oferă un standard incredibil de accelerație, ajungând în 3,6 secunde de la 0 la 60 mph și în 6,2 secunde de la 0 la 100 mph

TIMP DE ÎNCĂRCARE DE 20 MINUTE (0-80%)

Un rezultat care schimbă regulile jocului, mai rapid decât cel al motocicletelor electrice echivalente din prezent

220 kg, UN RAPORT INCREDIBIL ÎNTRE PUTERE ȘI GREUTATE

Până la 25% mai ușoară decât motocicletele electrice comparabile disponibile în prezent.

 

 

Prototip final uluitor

Un prototip final uluitor, care demonstrează avantajele deosebite ale mărcii Triumph în clasa sa și sugerează viitorul interesant care îi așteaptă pe fanii Triumph din întreaga lume.

  • Un nou sunet electric Triumph, pur, unic și plin de personalitate, care se dezvoltă într-un crescendo amețitor.
  • Ergonomia, geometria și distribuția greutății unui Speed Triple, cu amploarea și impactul vizual al unui Street Triple. 
  • Senzația emoționantă și manevrabilitatea neutră caracteristice Triumph, cu o hartă a accelerației și a livrării cuplului echivalentă cu cea a unui Speed Triple 1200 RS.
  • Un stil și o prezență care sunt 100% Triumph, cu ADN-ul definitoriu al designului său.

 

 

 

 

FAZA 4 A PROIECTULUI FINALIZATĂ

Programul amplu de testare directă, care a implicat numeroase evaluări ale performanțelor motocicletei atât pe dinamometru cât și pe circuit, a oferit o îndrumare esențială pentru configurarea și calibrarea finală a prototipului demonstrativ TE-1, care și-a atins toate țintele și obiectivele.

Acum oficial finalizată, faza de testare în direct a proiectului Triumph TE-1 a arătat că prototipul demonstrativ a depășit așteptările și a obținut rezultate incredibile, îndeplinind toate obiectivele proiectului de accelerare a dezvoltării și inovării în domeniul motocicletelor electrice, stabilind noi standarde pentru întregul sector, inclusiv în ceea ce privește performanța finală a bateriei și autonomia. Expertiza și capabilitățile dezvoltate pe parcursul proiectului deschid acum calea pentru viitorul interesant al motocicletelor electrice de la Triumph Motorcycles.

 

Autonomie de 161 km / 100 mile, lider în categorie

Depășind autonomia reală a motocicletelor electrice echivalente disponibile în prezent, prototipul Triumph TE-1 a atins toate obiectivele proiectului în ceea ce privește capacitatea energetică a bateriei dezvoltate în cadrul proiectului Williams TE-1, cu o autonomie incredibilă de 161 km / 100 de mile, pe baza testelor și estimărilor oficiale.

Frânarea regenerativă a fost implementată cu succes pentru TE-1, cu posibilități de optimizare suplimentară, precum și o mai mare eficiență a unității motor-generator și a transmisiei, care ar putea îmbunătăți și mai mult autonomia viitoarelor motociclete electrice Triumph.

 

Performanțe care le egalează pe cele ale modelului Speed Triple 1200, cu accelerații chiar mai rapide de la 0 la 100 km/h

Cu un nivel de performanță similar cu cel al actualului Speed Triple 1200, prototipul TE-1 oferă o putere maximă impresionantă de 130 kW (177 CP / 175 cp), precum și un cuplu maxim de 109 Nm (80 lb-ft), pentru un răspuns imediat, o putere controlată lin pe toată plaja de turații și o călătorie complet amețitoare.

TE-1 a obținut, de asemenea, un rezultat incredibil la testul oficial de accelerație de la startul staționar, de 3,6 secunde de la 0 la 100 km/h și de 6,2 secunde de la 0 la 161 km/h.

Prin perfecționarea în continuare a sistemului electronic, inclusiv a sistemului de control al tracțiunii și a controlului anti-wheelie, echipa responsabilă de realizarea proiectului TE-1 anticipează că performanțele ar putea fi îmbunătățite și mai mult, valorificând întregul potențial al cuplului pentru a permite o accelerare și mai rapidă.

Campionul de la Daytona 200, pilotul Brandon Paasch, a participat la faza finală de testare, atât la evaluarea performanțelor motorului, cât și la configurarea finală a prototipului în cadrul testelor pe circuit. 

"Răspunsul accelerației pe TE-1 este aproape incredibil, cuplul se simte foarte puternic, iar când atingi prima dată accelerația, puterea este instantanee, ceea ce, ca pilot de motociclete, este în mod evident ceea ce iubesc – îmi place la nebunie când cuplul este super-puternic și urcă imediat, așa că pentru mine a fost o experiență extraordinară", a spus Brandon. "Am apucat să o accelerez de la zero la 100% și este incredibil de rapidă, trage extrem de tare."

 

 

Brandon Paasch riding Triumph TE-1 Project final prototype)

 

 

Un timp de încărcare de doar 20 de minute care redefinește regulile jocului 

Progresele în tehnologia bateriilor și a procesului de încărcare care au fost dezvoltate în cadrul proiectului Triumph TE-1, în colaborare cu Williams Advanced Engineering (WAE), au dus la un timp de încărcare de 20 de minute (0-80%), reușind să atingă cu succes obiectivele ambițioase stabilite de Innovate UK, agenția guvernamentală de cercetare și inovare care sprijină finanțarea cercetării și dezvoltării de către întreprinderi și creșterea întreprinderilor britanice.

 

220 kg greutate totală

Cu o greutate totală de 220 kg (485 lb), prototipul TE-1 este mai ușor cu până la 25% decât motocicletele electrice echivalente disponibile în prezent, ceea ce îi conferă un incredibil raport putere/greutate. Având dimensiuni fizice comparabile cu cele ale unui Street Triple, și cu ergonomia, geometria și distribuția greutății unui Speed Triple, TE-1 oferă o călătorie cu totul palpitantă, fiind în același timp inspiratoare de încredere, agilă și compactă.

"Mi-aș fi dorit să fi avut așa ceva la Daytona, acea accelerație în acest șasiu și modul în care ia curbele – wow!", a declarat Brandon Paasch. "Cred că ar fi o motocicletă foarte plăcută de pilotat pe șosea, doar pentru cât de suplă și agilă este și pentru cât de ușoară se simte." 

 

Senzația incitantă definitorie pentru Triumph și manevrabilitatea neutră, care inspiră încredere

Cu o acțiune a accelerației și o hartă de livrare a cuplului preluate direct de la un Speed Triple 1200 RS, testarea pe circuit și evaluările dinamice ale piloților pe prototipul demonstrativ TE-1 oferă un nivel de manevrabilitate care se potrivește cu cel al actualelor motociclete sport de performanță cu combustie internă în trei cilindri de la Triumph. 

Nivelul amețitor de performanță și accelerație al modelului TE-1 combinat cu pachetul de pilotaj captivant și dinamic, au ca rezultat o motocicletă care oferă toate senzațiile caracteristice Triumph și manevrabilitatea neutră cu renume mondial - o motocicletă cu un comportament uniform și previzibil, suplă și agilă, excelentă în viraje, cu o putere controlabilă care incită la încredere și garantează distracția.

 

 

Brandon Paasch riding Triumph TE-1 Project final prototype)

 

 

noua coloană sonoră plină de personalitate a Triumph-ului electric

O coloană sonoră distinctivă și palpitantă, care se dezvoltă până la cel mai amețitor crescendo - sunetul pur și plin de personalitate al prototipului Triumph TE-1 este considerat a fi mai atrăgător și mai incitant decât al oricărei motociclete electrice echivalente disponibile în prezent, datorită perechii unice de angrenaje elicoidale ale transmisiei primare. 

Cu nivelele de zgomot testate la instalația de măsurare a zgomotului extern a Mira, TE-1 a bifat cu succes toate standardele de zgomot stabilite de testele de omologare R41 cu accelerația deschisă la maxim, în regim de croazieră și urban. 

 

Un stil și o prezență care sunt 100% Triumph, cu ADN-ul specific al designului.

Recunoscut instantaneu ca fiind un Triumph, prezența musculară a prototipului TE-1 folosește elemente de design definitorii din emblematica istorie modernă a motocicletelor de performanță ale mărcii, fiind în același timp, în mod clar, o motocicletă a viitorului. Actualizat acum cu carenele și vopseaua finale, prototipul demonstrativ aduce un stil și o prezență 100% Triumph, cu tot ADN-ul de design specific mărcii, de la cadrul din aluminiu până la farurile duble distinctive și poziția și ținuta concentrate, „în picaj“.

 


Finalizarea proiectului TE-1

"Am văzut deja o reacție incredibil de pozitivă față de prototipul TE-1 din partea motocicliștilor din întreaga lume, mulți dintre ei spunându-ne că pentru prima dată văd o motocicletă electrică ca fiind dezirabilă și ca fiind ceva ce și-ar dori cu adevărat să dețină. Fiind primul pas în călătoria noastră spre dezvoltarea viitoarei noastre abordări a tehnologiei de propulsie electrică, prototipul TE-1 și rezultatele incredibile pe care le-a obținut în cadrul programului său intensiv de testare ne-au oferit informații și capacități cruciale care vor ghida în cele din urmă dezvoltarea noastră viitoare. Bineînțeles, motocicleta de serie finală nu va fi exact ceea ce vedeți astăzi aici, dar fiți siguri că modelele pe care le vom dezvolta vor cuprinde toate învățămintele și spiritul său dinamic și captivant." Steve Sargent, Chief Product Officer, Triumph Motorcycles.

În general, obiectivul principal al proiectului TE-1 a fost întotdeauna concentrat spre dezvoltarea capacității motocicletelor electrice, pentru a contribui la viitoarea ofertă de motociclete electrice a Triumph, pentru a stimula inovația, capacitatea și noua proprietate intelectuală, precum și pentru a spori credibilitatea și profilul industriei și designului britanic.

Realizările din faza de testare live, care au depășit obiectivele și criteriile de referință actuale, oferă o platformă cu un mare potențial pentru dezvoltarea viitoare a performanțelor motocicletelor electrice.

"Suntem incredibil de mândri să putem împărtăși rezultate atât de pozitive de la finalizarea Proiectului Triumph TE-1, unde prototipul demonstrativ a depășit multe dintre obiectivele și așteptările noastre inițiale. Toți cei din echipă sunt încântați de rezultatele pe care le-am obținut împreună cu partenerii noștri și de modul în care rezultatele proiectului vor contribui la viitorul electric al Triumph." Nick Bloor, CEO, Triumph Motorcycles.

"WAE este o companie încântată că a fost implicată în acest program entuziasmant de livrare a prototipului TE-1. De la conceperea sa în 2018, toți partenerii au colaborat cu inovație și pasiune pentru a da viață acestui prototip revoluționar. Este îmbucurător să auzim comentarii pozitive din partea piloților, ceea ce confirmă faptul că dinamica motocicletei este în concordanță cu ADN-ul Triumph. Acest lucru a fost susținut de sistemul de baterii și de control de primă clasă pe care WAE l-a produs într-un pachet ușor și integrat. Această tehnologie esențială WAE ne-a permis să depășim obiectivele de performanță și de încărcare a bateriei, pe care așteptăm cu nerăbdare să le vedem în viitoarele grupuri motopropulsoare."  Dyrr Ardash, șef al parteneriatelor strategice, Williams Advanced Engineering.

 

"Suntem încântați să vedem că s-a finalizat faza finală de testare a motocicletei TE-1 și, odată cu aceasta, o nouă validare a performanței și eficienței motorului și invertorului nostru ultraintegrat scalabil.

Pentru aplicația TE-1, motorul a atins densități de vârf și continue ale puterii de 13 kW/kg și, respectiv, 9 kW/kg; cu 60% mai mari decât obiectivele foii de parcurs tehnologice APC pentru 2025. Toate acestea au fost realizate folosind materiale și procese compatibile cu producția de volum din industria auto și pe o platformă scalabilă a motorului. Conceptul de scalabilitate a motorului implementat pe TE-1 a oferit o rampă de lansare pentru o nouă arhitectură scalabilă a motorului, care va fi anunțată în cursul acestui an și care va oferi niveluri de performanță similare, dar la o scară de fabricație mult mai mare decât până acum.

Conceptul de invertor ultra-integrat, de asemenea scalabil, astfel încât numărul de etaje de putere din carbură de siliciu să crească pentru motoare cu diametrul mai mare, a dat rezultate reale în ceea ce privește performanța (capabilă de >500 kW) și ne oferă posibilitatea de a optimiza pentru producție sau de a satisface cerințe de putere mult mai mari.

Suntem foarte mândri că am fost o parte esențială a acestui proiect interesant, care a reprezentat un punct de reper pentru motocicletele electrice și pentru industria britanică."  
Andrew Cross, Chief Technology Manager, Integral Powertrain Ltd.

"Pentru a ne atinge obiectivele ambițioase de reducere a emisiilor în Marea Britanie, va trebui să regândim modul în care călătorim, nu numai prin tranziția de la vehiculele cu combustie internă la cele cu propulsie electrică, ci și prin încurajarea unei schimbări de perspectivă spre renunțarea la mașinile personale.

Vehiculele electrice pe două roți au un rol esențial în revoluția transporturilor, fiind o opțiune cu zero emisii de gaze de eșapament.
În parteneriatul nostru cu Triumph, WMG a folosit experiența noastră de cercetare în domeniul electrificării pentru a demonstra că producătorii pot livra produse cu un nivel redus de emisii precum și cu performanțe remarcabile, oferind clienților un vehicul electric care este foarte plăcut de condus."
  Prof. David Greenwood, CEO, centrul WMG High Value Manufacturing Catapult, Universitatea din Warwick