BONNEVILLE SPEEDMASTER
Vehicle shown may vary visually by market and may differ from vehicles manufactured and delivered. Availability may vary by market, please see your local dealer for details.
Cu stilul său autentic de custom britanic, motorul de 1200 cmc cu răspuns rapid și poziție de condus relaxată, Speedmaster oferă o călătorie superb rafinată și relaxată.
SPECIFICAȚII
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Preț | |
Preț | Din € 14.790,00 |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Motor și transmisie | |
Tip | Răcire lichidă, 8 valve, SOHC, twin paralel cu manetoane decalate la 270° |
Capacitate | 1200 cc |
Alezaj | 97.6 mm |
Cursa | 80 mm |
Raport de compresie | 10.0:1 |
Putere maximă EC | 78 CP (57.5 kW) @ 6100 rpm |
Cuplu maxim EC | 106 Nm @ 4000 rpm |
Sistem | Injecție secvențială multipunct |
Evacuare | Sistem de evacuare din oțel inoxidabil cromat 2-in-2, cu tobe inoxidabile cromate |
Transmisie finală | Lanț |
Ambreiaj | Ambreiaj umed multi-disc cu asistență a cuplului, multi-plate torque assist clutch |
Cutie de viteze | 6 viteze |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Șasiu | |
Cadrul | Oțel tubular, cadru tip leagăn dublu |
Basculă | Duble, din oțel |
Roata față | 32 de spițe, 16 x 2.5 |
Roata spate | 32 de spițe, 16 x 3.5 |
Anvelopa față | MT 90 B16 |
Anvelopa spate | 150/80 R16 |
Suspensia față | Furcă Showa de 47 mm, de tip cartuș |
Suspensia spate | Amortizor monoshock cu braț și preîncărcare reglabilă |
Frâne față | Discuri duble Ø310 mm, etriere axiale culisante Brembo cu 2 pistonașe, ABS |
Frâne spate | Disc unic Ø255 mm, etrier axial culisant cu un singur Disc unic Ø255 mm, etrier axial culisant cu un singur pistonaș Nissin, ABS Nissin, ABS |
Afișajul și funcțiile instrumentelor de bord | Vitezometru analogic cu afișaj LCD multifuncțional |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Dimensiuni și greutăți | |
Lățimea ghidonului | 910 mm |
Înălțime fără oglinzi | 1055 mm |
Înălțime la șa | 705 mm |
Ampatament | 1500 mm |
Rake | 25.3 º |
Trail | 91.4 mm |
Capacitatea rezervorului | 12 L |
Greutatea la plin | 263 kg |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Consum de combustibil | |
Consum de combustibil | 60.9 mpg (4.5 l/100km) |
Emisiile de CO2 | 105 g/km EURO 5 Datele privind emisiile de CO2 și consumul de combustibil sunt măsurate în conformitate cu regulamentul 168/2013/CE. Valorile pentru consumul de combustibil sunt derivate din condiții de testare specifice și sunt prezentate doar în scopuri comparative. Este posibil ca acestea să nu reflecte rezultatele reale din timpul conducerii. g/km |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Service | |
Interval de service | 10.000 mile/16.000 Km sau 12 luni, oricare dintre acestea survine mai devreme. |
VIZIONAȚI O PERSPECTIVĂ COMPLETĂ LA 360
MOTOR ACTUALIZAT CU CUPLU RIDICAT
Motorul twin paralel de 1.200 cmc asigură o accelerație fără efort, cu o livrare lină și liniară a puterii și un carismatic interval de aprindere de 270°. Acum mai ușor, mai receptiv și în conformitate cu normele Euro 5.
SUNET DISTINCTIV
O configurație inovatoare cu airbox dublu și un sistem de evacuare dublu, cromat strălucitor, oferă sunetul bogat, profund și distinctiv al modelului Speedmaster, ascunzând perfect catalizatorul sub motocicletă.
STIL EMBLEMATIC PERSONALIZAT
Ghidonul stil beach-bar înclinat spre spate, comenzile avansate, roțile spițate de 16", precum și finisajele și detaliile de calitate superioară conferă modelului Speedmaster atitudinea sa definitorie de de custom clasic britanic și un superior stil relaxat.
ȘEI ÎMBUNĂTĂȚITE
Configurația versatilă și interschimbabilă a șeii duble prezintă acum o construcție din spumă de mare grosime sculptată și mai confortabilă și un suport lombar separat pentru șaua pilotului, și spumă mai groasă, de 11 mm, pentru pasager.
RULARE ȘI MANEVRABILITATE ÎMBUNĂTĂȚITE
Manevrabilitatea, confortul și controlul excelente ale modelului Speedmaster au fost îmbunătățite și mai mult grație furcii Showa cu diametru mai mare, de 47 mm.
FRÂNE CU SPECIFICAȚII SUPERIOARE
Discuri duble de 310 mm și etriere Brembo cu 2 pistonașe în față, un singur etrier Nissin în spate, precum și sistemul ABS de înaltă performanță montat standard, oferă o putere de oprire excelentă pentru un control excelent al pilotului.
TEHNOLOGIE ORIENTATĂ SPRE PILOT
Tehnologia superb integrată include accelerație ride by wire, moduri de rulare Road și Rain, control de tracțiune comutabil, ABS, iluminare integral LED cu faruri DRL*, cruise control și imobilizator. * Acolo unde legislația locală permite
CADRAN ÎMBUNĂTĂȚIT MULTIFUNCȚIONAL
Instrumentele de bord Speedmaster, pline de funcții, sunt controlate printr-un buton de derulare intuitiv montat pe ghidon, iar acum prezintă un cadran cu ramă, cu emblemele premium Bonneville.
CARACTERISTICI SEMNĂTURĂ ALE MODELULUI SPEEDMASTER
Tușele autentice sporesc stilul iconic al Speedmaster, cu o caroserie minimalistă, un rezervor Bonneville de 12 litri sculptat, detalii ale farurilor de tip nacelă și o basculă oscilantă cu aspect distinctiv „hard-tail“.
CONSTRUIT PENTRU PERSONALIZARE
79 de accesorii originale Triumph și 3 opțiuni de culori elegante vă permit să vă personalizați Speedmaster-ul cu și mai mult stil și capabilități, inclusiv o gamă largă de opțiuni de bagaje pentru o capacitate de călătorie și mai mare.
MOTIVE PENTRU A PILOTA
Detaliile complete și o vedere a pilotului de pe Bonneville Speedmaster.
Fațete
|
|
---|---|
Motor | Motor twin paralel "High Torque" de 1200cc cu interval de aprindere de 270° |
Ambreiaj | Ambreiaj cu acționare ușoară „Torque Assist“ |
Controlul tracțiunii | Accelerație "Ride-by-wire" cu control al tracțiunii comutabil |
Moduri de pilotaj | 2 moduri de rulare (șosea și ploaie) |
Suspensie | Furcă Showa tip cartuș, de 47mm, cu amortizor spate monoshock ascuns, cu pretensionare reglabilă |
Frâne | Etriere frontale duble Brembo și etrier spate Nissin, cu ABS |
Roți și anvelope | Roți spițate de 16“ cu 32 de spițe și anvelope Avon Cobra |
Instrumente | Vitezometru analogic cu un singur cadran și afișaj LCD multifuncțional |
Lumini | Iluminare integrală LED cu lumini de zi - în funcție de regiune. |
Sistem pentru controlul vitezei de croazieră | Controlul vitezei de croazieră acționat printr-o simplă apăsare de buton |
Blocator | Transponder cu blocare încorporat în cheie |
Rezervor | Rezervor de combustibil de 12 litri |
Poziții de pilotaj | Ghidon retras de tip „beach bar“ și comenzi avansate pentru picioare. |
Șa | Înălțime a șeii de 705mm, cu configurație interschimbabilă pentru șa simplă sau dublă |
Service | Not Included |
Fațete
|
|
---|---|
Motor | Motor twin paralel "High Torque" de 1200cc cu interval de aprindere de 270° |
Ambreiaj | Ambreiaj cu acționare ușoară „Torque Assist“ |
Controlul tracțiunii | Accelerație "Ride-by-wire" cu control al tracțiunii comutabil |
Moduri de pilotaj | 2 moduri de rulare (șosea și ploaie) |
Suspensie | Furcă Showa tip cartuș, de 47mm, cu amortizor spate monoshock ascuns, cu pretensionare reglabilă |
Frâne | Etriere frontale duble Brembo și etrier spate Nissin, cu ABS |
Roți și anvelope | Roți spițate de 16“ cu 32 de spițe și anvelope Avon Cobra |
Instrumente | Vitezometru analogic cu un singur cadran și afișaj LCD multifuncțional |
Lumini | Iluminare integrală LED cu lumini de zi - în funcție de regiune. |
Sistem pentru controlul vitezei de croazieră | Controlul vitezei de croazieră acționat printr-o simplă apăsare de buton |
Blocator | Transponder cu blocare încorporat în cheie |
Rezervor | Rezervor de combustibil de 12 litri |
Poziții de pilotaj | Ghidon retras de tip „beach bar“ și comenzi avansate pentru picioare. |
Șa | Înălțime a șeii de 705mm, cu configurație interschimbabilă pentru șa simplă sau dublă |
Service | Not Included |