Skip to main content

TIGER 900

MOTOR ȘI CAPABILITĂȚI

O privire mai atentă la motorul și capabilitățile noului punct de referință în categoria adventure.

În ianuarie 2018 un prototip al modelului Triumph Tiger a participat la epuizantul Raliu PanAfrica, unde, după ce a traversat unele dintre cele mai inospitaliere terenuri de pe pământ, a obținut o medalie de argint în clasa maxi-trail a raliului în deșert, la prima sa apariție.

Acest succes remarcabil a reprezentat o piatră de hotar în programul de dezvoltare a noului Tiger 900 și a motorului său complet nou.  A fost de asemenea o demonstrație excelentă a modului în care această nouă gamă incitantă beneficiază de performanțe îmbunătățite ale motorului triplu de 900 cmc, de tehnologie inovatoare pentru confort, control și fiabilitate, precum și de toată versatilitatea și agilitatea de care aveți nevoie pentru a aborda orice aventură cu încredere.

Tiger 900 GT Pro Engine close-up

MOTORUL TIGER DE 900cc

 

PUTEREA MOTORULUI TRIPLU

Cu o capacitate mărită, de 900 cmc, și o nouă configurație inovatoare, noul motor Tiger 900 oferă mai multă putere pe întreaga plajă de turații, cu o putere maximă de 95 CP (70 kW) la 8.750 rpm și cu 9% mai mult decât generația anterioară în plaja de mijloc. Cuplul motor a crescut de asemenea semnificativ, atingând un maxim de 87 Nm la 7.250 rpm, cu 10% mai mult decât generația anterioară.

Noul motor triplu de 900 cmc a fost proiectat cu noi cămăși "siameze" ale cilindrilor care permit creșterea capacității și a cuplului, un nou arbore cotit care îmbunătățește caracterul și sunetul motorului, un nou arbore de echilibrare pentru a gestiona noua ordine de aprindere, precum și noi arbori cu came, pistoane și biele.

 

O NOUĂ ORDINE DE APRINDERE

Noul motor de 900 cmc cu o capacitate mai mare și cu performanțe mai ridicate satisface acum complet normele Euro 5 și are un nou arbore cotit T-plane, cu o nouă ordine de aprindere 1,3,2 exclusivă, pentru un plus de caracter și control la turații scăzute, plus o senzație îmbunătățită în off-road. 

Rezultatul este o conexiune îmbunătățită a pilotului cu roata din spate, performanțe rafinate pe șosea și un sunet de triplu T-plane incredibil de distinctiv. 

Rezultatul este un comportament mult mai apropiat de caracterul, sunetul și senzația de accelerație a unui twin în partea inferioară, menținând în același timp tot cuplul, senzația și livrarea de putere din gama medie și superioară a unui triplu.

 

 

BENEFICII CARE ÎMBUNĂTĂȚESC CĂLĂTORIA

Toate modelele Tiger 900 dispun de un ambreiaj slip & assist, optimizat pentru a reduce efortul depus de pilot la maneta de ambreiaj.  Acest lucru sporește confortul de rulare al modelului Tiger 900, astfel încât este mai ușor de condus pentru o perioadă mai lungă de timp, precum și în timpul mersului cu opriri și porniri dese precum cele din deplasările urbane.  Volumul redus al ambreiajului facilitează de asemenea designul îngust al motorului.

O configurație complet nouă cu radiatoare duble oferă performanțe de răcire îmbunătățite, cu o mai bună gestionare a fluxului de aer care reduce nivelurile de căldură ambientală resimțite de pilot, plus o configurație cu masă optimizată care reduce volumul lichidului de răcire. Există, de asemenea, un airbox complet nou, cu un filtru de aer mai ușor accesibil, și o poziție mai joasă a motorului, care coboară centrul de greutate al motocicletei, îmbunătățind manevrabilitatea și echilibrul la viteze mici. Aceste noi caracteristici contribuie în mod real la îmbunătățirea călătoriei oferită de această gamă.

Tiger 900 GT Pro
Tiger 900 Rally Pro

CAPABILITĂȚILE TIGER 900

 

Configurație nouă îmbunătățită a șasiului și optimizarea maselor

Mai ușor decât generația precedentă cu până la 5 kg, noul Tiger 900 oferă o schimbare radicală în ceea ce privește manevrabilitatea și agilitatea, datorită noului cadru modular ușor (care cuprinde un cadru de oțel mai ușor cu zăbrele la care sunt atașate cu șuruburi un subcadru spate din aluminiu și suporții de fixare), noului motor mai ușor și suspensiilor și frânelor cu specificații ridicate.  Centrul de greutate al fiecărei motociclete a fost revizuit - mutat cu 40 mm în față și cu 20 mm mai jos pentru a obține o distribuție mai bună a greutății între roți și un echilibru mai bun la viteze mici în toate scenariile de condus.  Excelenta gardă la sol a modelelor Tiger este menținută în toate variantele.

 

Suspensia gamei Tiger 900 GT

Gama GT dispune de o configurație avansată a suspensiei, concepută pentru a face față tuturor provocărilor cu care vă puteți confrunta, inclusiv călătoriile pe distanțe lungi și aventurile urbane.  Ambele modele GT au o nouă suspensie Marzocchi de înaltă calitate, cu furci inversate de 45mm de tip cartuș, cu reglare a amortizării la compresie și revenire, și o cursă a roții față de 180 mm.  În partea din spate, GT dispune de reglarea manuală a amortizării pretensionării și revenirii, cu o cursă a roții de 170 mm, iar versiunea de top GT Pro are un amortizor spate presurizat cu gaz, cu pretensionarea și revenirea reglabile electronic și o cursă a roții spate de 170 mm. Versiunea GT Low Ride Height are o cursă de 151 mm pe spate.

 

Suspensia gamei Tiger 900 Rally

Gama Rally dispune de o suspensie dedicată, pregătită pentru pilotaj off-road avansat, cu noile furci față Showa cu specificații înalte și cu o cursă de 240 mm, cu pretensionarea, compresia și revenirea complet reglabile. În partea din spate există un nou amortizor premium Showa presurizat cu gaz, care oferă o cursă a roții de 230 mm și cu pretensionarea, compresia și revenirea complet reglabile.  Împreună, acestea au fost dezvoltate pentru a oferi cele mai bune capabilități în segmentul de aventură cu greutate medie.

 

Lider în categorie Brembo Stylema® 

Toate modelele din noua gamă Tiger 900 sunt echipate cu frâne Brembo cu specificații de top pentru șosea.  Ușoare, compacte și sculptate minuțios, aceste etriere Brembo Stylema® de înaltă performanță au un volum redus în jurul pistoanelor și plăcuțelor de frână, reducând spațiul intern ocupat de lichidul de frână pentru a oferi un răspuns mai imediat.  În plus, fluxul de aer crescut în jurul plăcuțelor de frână ajută la răcirea mai rapidă a etrierelor pentru o performanță și o senzație și mai bună.

 

Capabilitate adăugată

Un parbriz reglabil complet nou vine ca dotare standard pe gama Tiger 900, care a fost proiectată pentru a oferi o protecție superioară împotriva vântului în toate scenariile de pilotaj, cu o simplă reglare făcută cu o singură mână, care schimbă poziția dispersoarelor de aer ale parbrizului pentru a îndepărta vântul de pe pilot și pasager, menținând în același timp poziția agilă a motocicletei.  În plus, un nou rezervor de combustibil mai mare, de 20 de litri, îmbunătățește capabilitățile pe distanțe lungi.

Tiger 900 Rally Pro Engine close-up

ȘA CU ÎNĂLȚIME REGLABILĂ

Toate modelele Tiger 900 au încorporat un mecanism al șeii ușor de reglat în două poziții, proiectat pentru a permite pilotului să modifice înălțimea șeii cu 20 mm pentru a obține poziția preferată.  Înălțimea la șa pentru Tiger 900, GT și GT Pro este cuprinsă între 810 și 830 mm, iar înălțimea la șa pentru Rally și Rally Pro este cuprinsă între 850 și 870 mm.

Înălțime accesibilă Low Ride

Este disponibilă o versiune specială a modelului cu specificații medii Tiger 900 GT cu înălțime mai mică la șa, pentru a oferi o șa cu 50 mm mai joasă decât înălțimea standard.  Acest lucru este realizat printr-o serie de modificări interdependente, inclusiv furci dedicate și amortizoare spate cu configurația special ajustată. Această versiune cu șa mai joasă, la fel ca toate celelalte modele Tiger 900 dispune în plus de o ajustare suplimentară a înălțimii șeii cu 20 mm, ceea ce înseamnă că intervalul de înălțime a șeii pentru Tiger 900 GT LRH (low ride height) este de 760 - 780 mm.

POSIBILITATE ACCESIBILĂ DE OBȚINERE A PERMISULUI A2

Un kit de conformitate cu permisul A2 montat de către distribuitor poate fi montat pe toate modelele Tiger 900 GT și Rally, ceea ce le face o alegere excelentă pentru motocicliștii care caută o motocicletă de aventură complet accesibilă și perfect capabilă. Acesta încorporează un sistem APS dedicat pentru cursa manșonului și o reglare a motorului, și limitează puterea la 35 kW/47 CP. Puterea completă poate fi apoi restabilită cu ușurință de către distribuitor, la cerere.




TIGER 900 RANGE

Sapphire Black Tiger 900 GT Pro RHS CGI

TIGER 900 GT PRO (MY23)

Începând De La € 15.490,00