Skip to main content

CEL MAI MARE MOTOR DE MOTOCICLETĂ DE SERIE DIN LUME

Motorul are o capacitate de 2.500 cmc, o putere maximă de 167 CP și un cuplu maxim de 221 Nm, cel mai mare la nivel mondial.

Shot of Triumph Rocket 3's distinctive three-header exhaust run innovatively engineered for perfect exhaust routing

 


Aceasta este geneza unei noi legende a motocicletelor Triumph, care duce ADN-ul original Rocket și fenomenala sa platformă de motoare la un nivel cu totul nou, lăsând din nou o amprentă de neșters în lumea motocicletelor.

Noul motor triplu Rocket 3 oferă performanțe pur și simplu uluitoare și o experiență de pilotaj care creează clasa. Aceasta este cea mai mare capacitate a motorului văzută vreodată pe o motocicletă de serie, cu o capacitate mărită la 2.500 cmc și un cuplu maxim de 221 Nm, care este, de asemenea, cel mai mare de pe o motocicletă de serie. 

Aceasta este o vedere detaliată a acestei capodopere inginerești.

 

 
Close-up shot of Triumph Rocket 3's all-new 2500cc Triumph triple engine with its beautiful finish and detailing

1. CEA MAI MARE CAPACITATE DIN LUME, de 2.500 cmc

Cel mai mare motor de motocicletă de serie din lume este triplul Triumph complet nou de 2.500 cmc, care prezintă bineînțeles o capacitate și mai mari decât ale predecesorului său. Dar o creștere a capacității nu înseamnă neapărat și o creștere a greutății, deoarece pentru noul Rocket au fost proiectate mai multe optimizări ale masei motorului, printre care se numără o economie de masă de 18 kg obținută datorită unui nou carter (cu o reducere de 11 kg), un nou sistem de ungere cu carter uscat și un rezervor integrat de ulei (cu o reducere 3,9 kg) și noi arbori de echilibrare care reduc din masă 3,6 kg. În plus, acesta este un propulsor excelent proiectat, cu finisaje și detalii superbe, inclusiv aripioare cu un aspect prelucrat izbitor în partea superioară a carterului, cât și în cea inferioară.

Action shot of rider on Triumph Rocket 3 showcasing its peak power of 167PS at 6000rpm

2. PERFORMANȚĂ PALPITANTĂ ȘI CEL MAI MARE CUPLU DIN LUME

Cu o putere maximă de 167 CP la 6000 rpm (cu 11% mai mult față de generația anterioară), noul Rocket 3 oferă o rulare palpitantă, cu mai multă putere de la 3500 rpm și până la o nouă linie roșie mai ridicată, de 7000 rpm. Noul său cuplu maxim de 221 Nm reprezintă cea mai mare valoare de cuplu din lume pentru o motocicletă de serie - un cuplu maxim uimitor cu 71% mai mare decât cel mai apropiat concurent și mai mult decât cel al generației anterioare Rocket, cu o curbă de cuplu incredibil de plată și abundentă, care atinge un vârf la 4.000 rpm, apoi menține cuplul maxim până la jumătatea intervalului, pentru a oferi o accelerație și un răspuns fără efort în orice treaptă de viteză.  Acest cuplu, combinat cu puterea și configurația șasiului motocicletei, oferă o accelerație incredibilă de la 0 la 60 mph în numai 2,79 secunde.

 

 


3. EVACUĂRI HIDROFORMATE

Superba evacuare triplă hidroformată reprezintă un emblematic detaliu de design atât pentru Rocket 3 R, cât și pentru Rocket 3 GT. Aceasta fost proiectată în mod inovator pentru a asigura un traseu perfect al gazelor de eșapament, trecând de la colector spre convertizorul catalitic și spre toba cu trei ieșiri.


4. SUNETUL CA UN RĂGET PROFUND AL MOTORULUI TRIPLU

Noua gamă Rocket 3 de la Triumph dispune de scuturi termice ale evacuării și terminații ale tobei periate, pentru a oferi o sonoritate unică, cu un răget profund produs de o tobă distinctivă cu trei ieșiri.

 


 

5 & 6

Close-up shot of Triumph Rocket 3's new torque assisted hydraulic clutch

AMBREIAJ HIDRAULIC CU ACȚIONARE UȘOARĂ „TORQUE ASSIST“

Pentru un nivel ridicat de confort al pilotului și un control și mai mare asupra performanțelor puternice ale modelului Rocket 3, un nou ambreiaj hidraulic cu asistență la strângere oferă pilotului o acțiunare ușoară a ambreiajului, reducând efortul folosirii manetei de ambreiaj.

Triumph Rocket 3's precision-engineered of the six-speed helical cut gearbox

CUTIE DE VITEZE DE ÎNALTĂ PERFORMANȚĂ CU ANGRENAJE ELICOIDALE

Noua cutie de viteze cu angrenaje elicoidale de înaltă performanță cu șase trepte a modelului Rocket 3 este proiectată cu precizie pentru a fi mai fluidă, mai rezistentă și mai ușoară decât o cutie de viteze standard și este concepută special pentru a permite creșterea cuplului acestei noi generații de motociclete.

Triumph Factory Stories - Rocket 3 Engine

Learn about the advanced engineering that goes into producing the Rocket 3 engine, courtesy of Triumph Chief Engineer Stuart Wood.

Triumph Factory Stories - Rocket 3 Chassis

Chief Engineer Stuart Wood gives you an exclusive insight into the development process behind the Rocket 3 handling set-up at the Triumph Factory Visitor Experience.