Skip to main content
My Triumph Connectivity System Display 2019)

My Triumph Connectivity - Întrebări frecvente





Informațiile de mai jos nu sunt menite să înlocuiască Manualul de conectare My Triumph, care ar trebui să fie primul punct de referință când se utilizează sistemul de conectare My Triumph Connectivity. Cu toate acestea evidențiază soluții la unele întrebări frecvente adresate de utilizatorii noștri.

Asigurați-vă întotdeauna că utilizați cea mai recentă versiune disponibilă a aplicației My Triumph, disponibilă în magazinele de aplicații iOS și Android.

Dacă punctele de mai jos nu rezolvă problema, opriți și porniți din nou contactul. Acest lucru întrerupe și reface conexiunile dintre motocicletă și dispozitivele conectate.

Dacă tot nu reușiți să rezolvați problema cu care vă confruntați, vă rugăm să contactați un distribuitor Triumph autorizat pentru asistență suplimentară.

 

 

 

 

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

 

Este disponibil sistemul Triumph Connectivity pentru motocicleta mea?

Sistemul de conectare My Triumph este disponibil în prezent pentru modelele Triumph Scrambler 1200 și Rocket 3, prin achiziționarea unui modul de conectare My Triumph care se potrivește ca accesoriu. Alte modele vor fi adăugate la această listă pe măsură ce vor fi disponibile.

Sistemul de conectare My Triumph nu este disponibil pentru modelele care nu au instrumente de bord TFT.

Cum se conectează un dispozitiv la sistemul My Triumph Connectivity?

Modulul de conectare My Triumph acționează ca un router Bluetooth și gestionează toate conexiunile diferite la motocicletă.

Toate conexiunile trebuie efectuate cu modulul de conectare My Triumph, în loc să conectați dispozitivele individuale împreună. Vă rugăm să consultați Manualul de conectare My Triumph pentru detalii complete despre cum să conectați un dispozitiv.

Nu pot conecta niciun dispozitiv la motocicleta mea Triumph?

Asigurați-vă că sistemul de conectare My Triumph este compatibil cu motocicleta dumneavoastră și că modulul accesoriu My Triumph Connectivity Module a fost montat de un distribuitor Triumph autorizat. Distribuitorul se va asigura că software-ul pachetului de instrumente este actualizat și configurat corect pentru a funcționa cu Bluetooth.

Asigurați-vă că Bluetooth este activat și detectabil pe toate dispozitivele externe și că dispozitivele se află în raza de acțiune.

Anumite funcții nu par să lucreze corect atunci când se utilizează sistemul My Triumph Connectivity

Deși tehnologia fără fir Bluetooth oferă o modalitate convenabilă de a conecta mai multe dispozitive între ele, aceasta depinde de transmiterea corectă a tuturor dispozitivelor și de interpretarea corectă a celorlalte semnale.
Este posibil ca unele telefoane să întâmpine dificultăți la conectarea cu Bluetooth și nu toate funcțiile vor fi disponibile pentru toate telefoanele. Acest lucru depinde de specificațiile și setările telefonului. Actualizările de software de pe telefoane pot afecta conectarea Bluetooth și accesibilitatea la toate sau la unele funcții.

Dacă dispozitivele nu reușesc să se conecteze sau dacă funcțiile nu funcționează conform așteptărilor, verificați mai întâi dacă toate sunt setate și configurate corect (consultați Manualul de utilizare a modulului de conectare My Triumph).

Un dispozitiv asociat anterior nu s-a reconectat automat

Poate dura până la 30 de secunde pentru ca dispozitivele conectate anterior să se reconecteze automat după oprirea și repornirea contactului.
Dacă ați așteptat mai mult de 30 de secunde și nu s-a realizat nici o conexiune, asigurați-vă că dispozitivul este pornit și se află în raza de acțiune (consultați instrucțiunile producătorului dispozitivului pentru informații despre raza de acțiune prevăzută).

În meniul Dispozitive asociate, verificați dacă dispozitivul în cauză se află pe listă și dacă apare o bifă în dreptul numelui său. Dacă nu este prezent, repetați procesul de asociere. Dacă dispozitivul este prezent, dar nu este bifat, selectați dispozitivul și alegeți "select" pentru a forța reconectarea.

Asigurați-vă că instrucțiunile furnizate în Manualul de conectare My Triumph au fost urmate corect și, dacă este necesar, repetați procesul.

De ce mi s-a solicitat permisiunea de a accesa diverse funcționalități de pe telefonul meu?

Este necesar să vă cerem permisiunea de a accesa diverse funcționalități de pe telefonul dumneavoastră, pentru a activa anumite funcții ale sistemului de conectare My Triumph. În cazul în care nu se acordă permisiunea, este posibil ca unele caracteristici să nu funcționeze corect.

Consultați instrucțiunile producătorului telefonului pentru detalii privind modul în care puteți modifica aceste permisiuni după ce au fost acordate sau refuzate.

Instrumentele de bord nu îmi arată o cerere de asociere după ce am solicitat-o de pe telefon

Numele unui dispozitiv Bluetooth va trebui să aibă o lungime cuprinsă între 5 și 20 de caractere pentru a se asocia cu succes cu instrumentele de bord.

Dacă numele dispozitivului dvs. are mai puțin de 20 de caractere și mai mult de 5 și tot nu reușiți să asociați dispozitivul mobil cu motocicleta, vă recomandăm să dezinstalați și să reinstalați aplicația My Triumph.

 

Nu pot conecta aplicația Google Maps la motocicleta mea Triumph

Sistemul de conectare My Triumph nu este destinat să interacționeze direct cu aplicația Google Maps. Vă rugăm să descărcați și să utilizați aplicația My Triumph (disponibilă pentru iOS și Android), care a fost creată împreună cu Google.

Aplicația My Triumph nu-mi recunoaște adresa de e-mail ca fiind validă

Ocazional, funcția de autocorectare a telefonului dvs. poate adăuga un spațiu suplimentar după adresa de e-mail atunci când o introduceți în câmpul adresei de e-mail. Vă rugăm să încercați din nou, asigurându-vă că spațiul este eliminat.

Când adaug o motocicletă în Garajul meu, nu găsesc Triumph-ul meu în lista de modele disponibile.

Pentru a adăuga o motocicletă Triumph în Garajul meu, vă rugăm să folosiți opțiunea "Adaugă prin intermediul numărului VIN al motocicletei Triumph". Consultați Manualul proprietarului furnizat împreună cu motocicleta dumneavoastră pentru detalii privind locul unde puteți găsi numărul VIN.

Rețineți că numai motocicletele Triumph pot fi adăugate în acest mod. Introducerea unui număr VIN de la un alt producător va genera o eroare. Vă rugăm să utilizați opțiunea "Adaugă manual" pentru alte motociclete.

După ce am asociat dispozitivul Android la pachetul de instrumente, motocicleta nu apare în secțiunea Garajul meu din aplicație.

Dispozitivele Android ar trebui să adauge automat motocicleta în secțiunea My Garage (Garajul meu) din aplicație după o asociere reușită. De cele mai multe ori, motocicleta va apărea imediat, însă, ocazional, poate dura ceva timp până când aceasta va fi adăugată în Garajul meu.

Dacă vă confruntați cu această situație, vă recomandăm să lăsați dispozitivul conectat și să lăsați până la 5 minute pentru ca procesul de asociere din fundal să se finalizeze.

Navigarea nu funcționează pe iPhone-ul meu, dar toate celelalte funcționalități funcționează corect

Dispozitivele iOS utilizează două conexiuni Bluetooth: una pentru muzică, apeluri și mesaje și una pentru navigație. Ambele trebuie să fie conectate pentru a putea utiliza aplicația și funcționalitatea de navigare. Asigurați-vă că instrucțiunile de asociere pentru iOS au fost urmate în totalitate, inclusiv etapa de "activare" a navigației în aplicația My Triumph. Această etapă de "activare" realizează a doua conexiune Bluetooth și poate fi finalizată numai după operațiunea principală de împerechere.

Finalizarea fazei de "activare" poate dura până la 45 de secunde, dar nu trebuie efectuată decât o singură dată.

Asigurați-vă că nu vă aflați în structura de meniuri a instrumentelor de bord înainte de a activa navigația, pentru a vă asigura că cererea de conectare de la telefon este vizibilă pe pachetul de instrumente.  Apăsați butonul "home" de pe blocul de butoane din dreapta pentru a intra/ieși din structura meniului.

Consultați Manualul de conectare My Triumph pentru detalii complete despre procesul de conectare.

În cazul în care conexiunile sunt finalizate într-o ordine greșită (de exemplu, navigarea este activată înainte ca prima asociere să fie finalizată), este posibil ca aplicația să pară conectată, dar nu se vor transfera date. Dacă se estimează că nu se transferă date, decuplați ambele dispozitive și repetați pașii descriși în Manualul de conectare My Triumph.

Pot planifica un traseu în aplicația My Triumph, dar nu reușesc să pornesc ghidarea „turn-by- turn“.

Aplicația My Triumph vă va permite să planificați un traseu, dar nu vă va permite să începeți ghidarea turn-by-turn decât dacă este detectată o conexiune activă la sistemul de conectare My Triumph.

Asigurați-vă că sistemul de conectare My Triumph este compatibil cu motocicleta dumneavoastră și că modulul accesoriu My Triumph Connectivity Module a fost montat de un distribuitor Triumph autorizat. Distribuitorul se va asigura că software-ul pachetului de instrumente este actualizat și configurat corect pentru a funcționa cu Bluetooth.

Asigurați-vă că motocicleta este pornită și se află în raza de acțiune și că instrucțiunile pentru asociere furnizate în Manualul de utilizare a modulului de conectare My Triumph au fost urmate corect. Dacă este necesar, repetați procesul de asociere.

Pot să schimb limba aplicației și a instrucțiunilor vorbite?

Aplicația My Triumph utilizează limba (și regiunea, în cazul iOS) setată în sistemul de operare al telefonului dvs. pentru a determina automat limba de afișare. Sunt suportate 8 limbi: Engleză, franceză, germană, italiană, spaniolă, portugheză, olandeză și suedeză. În cazul în care limba sistemului de operare nu corespunde uneia dintre aceste 8 limbi, aplicația va funcționa în limba engleză.

Pot să schimb vocea instrucțiunilor vocale?

Da. Aplicația My Triumph utilizează motorul nativ de conversie text-vorbire al telefonului pentru a oferi instrucțiuni vorbite. Prin modificarea vocii implicite din meniurile sistemului de operare, vocea se va schimba pentru instrucțiunile vocale. Consultați instrucțiunile producătorului telefonului pentru a afla cum să schimbați vocea pentru conținutul vorbit.

Rețineți că acest lucru este limitat la selectarea unei voci în limba utilizată în prezent. De exemplu, dacă limba sistemului de operare al telefonului este franceza și selectați o voce din lista germană, aplicația va continua să vorbească cu vocea franceză implicită.

Rețineți, de asemenea, că vocile Siri din iOS nu sunt acceptate în prezent.

Aplicația My Triumph continuă să ceară permisiunea de a-mi accesa locația

Permisiunea la locația dvs. este necesară pentru a permite navigarea. Fără această permisiune, nu este posibil să se calculeze un traseu până la destinație sau să se determine poziția dvs. pe traseu.

Aplicația My Triumph continuă să-mi ceară permisiunea de a accesa Bluetooth

Permisiunea de a accesa Bluetooth este necesară pentru a activa navigarea. Fără această permisiune, telefonul dvs. nu va putea trimite instrucțiuni de navigație motocicletei.

Conexiunea dintre aplicația My Triumph și sistemul My Triumph Connectivity pare să se întrerupă în timpul utilizării

Asigurați-vă că telefonul este suficient de încărcat și că există o conexiune de date mobile (inclusiv date în roaming, dacă este cazul) înainte de a începe o deplasare. După crearea traseului în aplicația My Triumph, conexiunea de date este utilizată doar pentru a calcula un nou traseu dacă vă abateți de la traseul planificat în prezent.

GPS-ul încorporat în telefon este utilizat pentru a determina locația dvs. pe tot parcursul cursei (acest lucru nu contribuie la consumul de date mobile). Localizarea prin GPS se bazează pe o conexiune bună la o rețea de sateliți. Dacă primiți în mod regulat un mesaj "No GPS signal" în timp ce conduceți, opriți motocicleta și încercați să repoziționați telefonul într-un loc cu o linie de vizibilitate clară spre cer.

Dacă aveți un dispozitiv Android, asigurați-vă că optimizarea bateriei este dezactivată pentru aplicația My Triumph. Consultați instrucțiunile producătorului telefonului pentru detalii privind modul de dezactivare a optimizării bateriei.

Navigația continuă să încerce să mă trimită înapoi la ultimul punct intermediar pe o rută cu mai multe puncte intermediare.

Atunci când navigați de-a lungul unui traseu cu mai multe puncte de referință, sistemul de conectare My Triumph va încerca să vă ducă la locația exactă a fiecărui punct de referință. În cazul în care nu ajungeți la un punct intermediar, dar începeți să vă îndreptați spre următorul punct intermediar, sistemul va încerca să recalculeze un traseu către punctul intermediar ratat. Acest lucru are ca scop evitarea redirecționării accidentale către următorul punct de reper, atunci când, de fapt, utilizatorul a ratat pur și simplu un viraj către punctul de reper inițial.

Sistemul va încerca să recalculeze un traseu către punctul intermediar ratat de maximum 3 ori, la fiecare punct în care detectează o abatere de la traseul planificat (în general, la o intersecție). La a patra abatere, se va calcula o rută către următorul punct de referință.

 

Căștile mele nu apar în lista de căutare atunci când încerc să le asociez cu sistemul My Triumph Connectivity.

Asigurați-vă că sunt pornite căștile și că se află în modul "detectabil", apoi reluați procesul de căutare pe instrumentele de bord. Consultați instrucțiunile producătorului căștilor pentru a vă asigura că dispozitivul dumneavoastră poate fi descoperit.

Primesc un mesaj "PAIRING FAILED" pe telefon atunci când încerc să-mi conectez telefonul la sistemul My Triumph Connectivity.

Asigurați-vă că instrucțiunile furnizate în Manualul de conectare My Triumph au fost urmate corect și, dacă este necesar, repetați procesul.

Este posibil ca unele căști să întâmpine dificultăți la conectarea cu Bluetooth și nu toate funcțiile vor fi disponibile pentru toate căștile. Acest lucru depinde de specificațiile și setările căștilor. Rețineți că este posibil ca un mic număr de căști să necesite o resetare din fabrică înainte de a fi împerecheate cu sistemul de conectare My Triumph.

Nu pot auzi niciun sunet în cască

Verificați mai întâi dacă sunt pornite și conectate corect căștile (consultați manualul de utilizare a modulului de conectare My Triumph). Verificați dacă volumul telefonului și volumul căștilor sunt ambele setate la un nivel adecvat și dacă căștile au fost cuplate corect la pilot sau pasager. Asigurați-vă că sunt conectate căștile la modulul de conectare My Triumph și nu direct la telefon.

Dacă în continuare nu se aude sunetul, asigurați-vă că sunetul de la telefon este redat prin intermediul modulului de conectare My Triumph, și nu prin intermediul telefonului sau al unui alt dispozitiv conectat.

Asigurați-vă că volumul nu a fost dezactivat pe instrumentele de bord.

Consultați instrucțiunile producătorului telefonului pentru a afla cum să modificați volumul și pentru a determina ce dispozitiv trebuie utilizat pentru redarea audio.

Modul intercom de pe cască nu funcționează când folosesc sistemul My Triumph Connectivity.

Sistemul de conectare My Triumph include o funcție de intercom, care permite comunicarea între două căști conectate la modulul de conectare My Triumph. Căștile nu este necesar să provină de la același producător de căști.

Este posibil ca butonul de intercom de pe cască să nu funcționeze conform așteptărilor odată ce este conectat la modulul de conectare My Triumph. În schimb, vă rugăm să activați intercomul prin intermediul compartimentului pentru intercom de pe instrumentele de bord.

Consultați Manualul de conectare My Triumph pentru detalii despre cum să conectați căștile și să activați intercomul

Nu reușesc să controlez volumul căștilor de pe suportul de volum al instrumentelor de bord

Dacă nu puteți controla volumul audio de pe motocicletă, acest lucru se poate datora faptului că setul de căști nu acceptă această funcționalitate. În acest caz, va trebui să controlați volumul direct de pe dispozitiv.

Atunci când nu este necesar, compartimentul pentru volum poate fi dezactivat în setările instrumentelor de bord. În meniul de compartimente vizibile derulați în jos până la "Volume" și deselectați. Acest lucru va elimina bifarea, indicând faptul că a fost dezactivat compartimentul. Dacă doriți să activați din nou compartimentul, urmați aceiași pași precum cei menționați mai sus.

 

GoPro-ul meu nu apare în lista de căutare atunci când încerc să îl asociez cu sistemul My Triumph Connectivity

Asigurați-vă că GoPro este pornit și în modul "detectabil", apoi reluați procesul de căutare pe instrumentele de bord. Consultați instrucțiunile GoPro pentru a vă asigura că dispozitivul dvs. este detectabil.

Rețineți că este posibil ca GoPro-ul dvs. să aibă mai mult de un mod de asociere/descoperire. Asigurați-vă că este setat pe același mod ca și cel utilizat pentru conectarea la aplicația proprie GoPro.

Dacă folosiți un GoPro nou, asigurați-vă că acesta a fost conectat la aplicația proprie GoPro cel puțin o dată înainte de a încerca să vă conectați la sistemul de conectare My Triumph. Acest lucru permite camerei să se conecteze la sistemul Triumph. După această conexiune inițială cu aplicația GoPro, această aplicație GoPro nu mai este necesară pentru conectarea la sistemul de conectare My Triumph.

La împerecherea unui GoPro, instrumentul afișează un mesaj "PAIRING SUCCESSFUL", dar GoPro rămâne în meniul de asociere.

Dacă instrumentele de bord afișează mesajul "pairing successful" ("asociere reușită"), atunci asocierea este completă și puteți ieși din meniul de asociere de pe GoPro. Rețineți că este posibil să dureze până la 15 secunde pentru ca informațiile GoPro să apară în tava GoPro din instrumentele de bord, după asociere

Nu-mi pot porni GoPro-ul folosind sistemul de conectare My Triumph Connectivity

Camera GoPro are trei moduri de alimentare: Off, Standby, și On.

Când GoPro este conectat și se află în modul de așteptare, instrumentele vor afișa "GoPro - Standby" și numele GoPro conectat. Pentru a trezi GoPro din modul de așteptare, când vă aflați în compartimentul GoPro, apăsați joystick-ul în centru timp de două secunde și așteptați până la 15 secunde pentru ca dispozitivul să se conecteze. Este important să așteptați finalizarea acestei acțiuni, deoarece apăsarea oricăror alte butoane în timpul acestui proces poate duce la o întârziere suplimentară a pornirii camerei.

GoPro se va opri complet după 8 ore de inactivitate. Atunci când GoPro este complet oprit, nu este posibil să îl porniți din nou prin intermediul sistemului de conectare My Triumph. Porniți manual GoPro înainte de plimbare pentru a activa funcționalitatea de control al alimentării.

Nu pot asocia camera mea de acțiune de la o altă marcă cu sistemul My Triumph Connectivity

Numai camerele GoPro pot fi conectate la sistemul de conectare My Triumph. Camerele produse de alți producători nu sunt acceptate.

Telefonul meu nu apare în lista de căutare atunci când încerc să îl asociez cu sistemul My Triumph Connectivity.

Asigurați-vă că telefonul este pornit și se află în modul "detectabil", apoi reporniți procesul de căutare din instrumentele de bord. Consultați instrucțiunile producătorului telefonului pentru a vă asigura că dispozitivul dumneavoastră poate fi descoperit.

Primesc un mesaj "PAIRING FAILED" pe telefon atunci când încerc să-mi conectez telefonul la sistemul My Triumph Connectivity.

Asigurați-vă că instrucțiunile furnizate în Manualul de conectare My Triumph au fost urmate corect și, dacă este necesar, repetați procesul.
Rețineți că asocierea telefonului trebuie inițiată din instrumentele de bord, și nu de pe telefon. Este necesar să vă căutați telefonul pe instrumentele de bord, în loc să căutați motocicleta pe telefon.

 

Notificările așteptate nu sunt primite pe instrumentele de bord

Asigurați-vă că notificările relevante sunt activate în meniul Bluetooth al instrumentelor de bord. Consultați manualul Sistemului de conectare My Triumph pentru detalii despre cum să activați/dezactivați notificările.

Pe iOS, asigurați-vă că notificările sunt activate în cadrul conexiunii Bluetooth. Consultați instrucțiunile producătorului telefonului pentru detalii privind modul de activare/dezactivare a notificărilor.

Nu găsesc opțiunile Bluetooth pe instrumentele de bord

Asigurați-vă că sistemul de conectare My Triumph este compatibil cu motocicleta dumneavoastră și că modulul accesoriu My Triumph Connectivity Module a fost montat de un distribuitor Triumph autorizat. Distribuitorul se va asigura că software-ul pachetului de instrumente este actualizat și configurat corect pentru a funcționa cu Bluetooth.

Asocierea dispozitivelor la motocicletă prin intermediul modulului de conectare My Triumph introduce câteva compartimente noi. Acestea sunt accesate cu ajutorul joystick-ului în același mod ca și celelalte compartimente. Asigurați-vă că sunt afișate compartimentele Bluetooth cu ajutorul meniului "visible trays". Consultați manualul Sistemului de conectare My Triumph pentru detalii despre cum să accesați acest meniu.

 

 

Funcționalitatea Bluetooth® poate varia în funcție de versiunile hardware și software ale dispozitivelor Bluetooth, de setările individuale ale dispozitivului, de dimensiunea agendei telefonice, de metoda de stocare a contactelor și de memoria disponibilă.

Actualizările de software de pe telefoane pot afecta funcționalitatea și performanța conectivității Bluetooth.

Triumph nu poate oferi nici o garanție de funcționalitate completă între un dispozitiv Bluetooth și motocicletă.

Este posibil ca anumite funcționalități să nu fie pe deplin suportate pe toate piețele.

Pentru dispozitivele enumerate mai jos funcționalitatea de bază a fost testată cu modulul de conectare Triumph. Este posibil să existe dispozitive care nu sunt menționate în listă și care pot avea o funcționalitate limitată.

DISPOZITIVE TESTATE BLUETOOTH 

TELEFOANE
  • Samsung Galaxy A03
  • Samsung Galaxy A13
  • Samsung Galaxy A22
  • Samsung Galaxy A32
  • Samsung Galaxy A52s
  • Samsung Galaxy A73
  • Samsung Galaxy S21
  • Samsung Galaxy S21 Ultra
  • Samsung Galaxy S22
  • Samsung Galaxy S22 Ultra
  • Samsung Galaxy S23
  • Samsung Galaxy S23 Ultra
  • Apple iPhone 12
  • Apple iPhone 12 mini
  • Apple iPhone 12 Pro
  • Apple iPhone 13
  • Apple iPhone 13 Pro
  • Apple iPhone 14
  • Apple iPhone 14 Pro
  • Apple iPhone 15
  • Apple iPhone 15 Pro
  • Apple iPhone 15 Pro Max

 

CĂȘTI CU MICROFON
  • Triumph Sena 50S

Triumph își rezervă dreptul de a modifica lista de dispozitive fără notificare prealabilă.

Apăsați mai jos pentru a descărca pdf-ul nostru cu întrebări frecvente.

DESCĂRCAȚI