Skip to main content

 

TRIUMPH ORIGINALS | STOCKWELL DESIGN

REGATUL UNIT (UK)

 

 

Triumph Originals UK

STOCKWELL DESIGN

În capitala agitată, Triumph London x Stockwell Design este de 29 de ani un epicentru pentru fabricarea meticuloasă a motocicletelor personalizate. Stockwell prezintă situația astfel: „Viața mea se învârte în jurul motocicletelor, și asta de zeci de ani.” Și, deși echipa lucrează cu motociclete Triumph doar de doi ani, au devenit rapid profund conectați la bogata moștenire și măiestrie britanică.

Triumph Originals United Kingdom Stockwell Design team member sat at a desk

 

În centrul procesului lor se află o atenție neobosită la detalii, unde fiecare element trebuie să servească unui scop. Pentru ei, fiecare motocicletă este imaginată până la cea mai mică componentă a sa, nimic nefiind inclus fără o intenție precisă. Echipa a aplicat acest stil rafinat la cerințele motocicletelor personalizate, surprinzând o abordare modernă a modelelor Bonneville din anii '50 și '60 – motociclete pe care echipa le definește drept „cea mai importantă emblemă britanică”.

Cu o astfel de concentrare pe detaliile de finețe, când a fost întrebată care este cea mai satisfăcătoare parte a procesului, echipa a descris momentul în care faci un pas înapoi de la bancul de lucru și faci fotografiile fiecărei creații. Uneori, abia atunci apreciezi proiectul.

 

 

"Nu te grăbi! Și nu-i lăsa pe alții să te grăbească. Lasă ideile să se dezvolte."

 


Cum ai intrat în lumea construcției de motociclete personalizate?

Cumnatul meu, Ian Thomas, este responsabil pentru toate lucrurile legate de motociclete. M-a învățat să merg pe motocicletă când aveam 10 ani, m-a ajutat să construiesc prima mea motocicletă personalizată când aveam 15 ani și apoi mi-a fost mentor la începutul carierei mele de mecanic în 1996.

Ce te atrage la personalizarea motocicletelor Triumph, în special la gama Bonneville?

Triumph Bonneville este o adevărată legendă britanică și, ca britanic, nu poți să nu te simți mândru că lucrezi pe ele. Bonneville trebuie să fie una dintre cele mai recunoscute motociclete. Îmi amintesc că prietenii lui Ian conduceau Triumph-uri când eram tânăr și întotdeauna m-am gândit cât de „tare” arătau.

Ce anume consideri că face ca modelele Bonneville să reprezinte o platformă excelentă pentru construcțiile personalizate?

Aceste modele ne oferă nouă, constructorilor de motociclete personalizate, startul perfect! Șasiul și motorul sunt ce trebuie – acolo nu trebuie să schimbăm prea multe. De multe ori vrem oricum să păstrăm acea siluetă emblematică!

Cum ai descrie abordarea ta față de construcția de motociclete personalizate?

Nu te grăbi! Și nu-i lăsa pe alții să te grăbească. Lasă ideile să se dezvolte. Cele mai bune idei vin în acest fel. Dacă te forțezi să intri imediat în procesul de creație, nu vei reuși niciodată să faci cea mai bună lucrare a ta. Îmi place să văd proiectul finit în minte înainte de a începe să întocmesc o listă de piese și concepte. Când voi avea această imagine în minte... atunci voi începe.

Ce anume face ca proiectele tale să fie unice în comparație cu altele din lumea motocicletelor personalizate?

Micile detalii. Menținerea motocicletei într-o formă curată și îngrijită. Există mii de constructori la comandă acum față de când am început eu. Multe dintre motociclete arată cam la fel, dar sunt concepute și unele motociclete grozave. Este vorba, de asemenea, despre experiența și prietenia pe care o dezvolți cu clientul de-a lungul timpului. Vreau ca el să se simtă implicat și să se bucure de proiect de la început până la sfârșit. Acesta este un aspect important al motocicletei.

Care a fost reacția ta inițială față de cerințele proiectului de design „Embleme ale originalității britanice?”

Se potrivește stilului meu. Îmi plac detaliile și lucrurile care au un motiv întemeiat în spatele lor. Ajungem să exprimăm cu adevărat caracterul britanic „emblematic” și arhivele Triumph Motorcycles. Îmi place să caut și să cercetez modele mai vechi de Triumph și să împrumut idei de la modelele Bonneville din trecut.

Ce aspect al culturii britanice a influențat răspunsul tău la cerințele proiectului?

Mai multe, de fapt. Evident, primele modele Bonneville. Detaliile mici, dar unice ale unora dintre acestea le veți vedea în creația noastră. Am împrumutat idei din perioada rock 'n' roll a anilor '50 și '60. Atmosfera, moda, industria aviatică, industria auto... finisaje și forme metalice. Totul era al naibii de tare pe atunci!

Care este partea ta preferată din procesul de construcție, și de ce?

Mă bucur de tot procesul. Dacă ar trebui să restrâng aria, atunci ar fi realizarea părților mici și detaliate. Aceste elemente sunt adesea mici și nu sunt vizibile, dar fac o mare diferență odată ce începi să analizezi în profunzime fiecare motocicletă.

Există o regulă de aur pe care o respecți întotdeauna atunci când construiești un model personalizat și există o regulă pe care îți place să o încalci?

Prefer să nu mă joc prea mult cu ansamblul principal de fire electrice. Îmi place să țin lucrurile cât mai „de fabrică” posibil. Atunci când suntem nevoiți să o facem, folosim fire de aceleași culori, pentru a fi mai ușor de urmărit dacă cineva trebuie să lucreze vreodată la motocicletă. Multe dintre motocicletele mele pleacă în afara țării, așa că îmi place să cred că îl ajutăm pe următorul mecanic care se ocupă de repararea motocicletei. Insist de asemenea să folosesc mărci de calitate și pentru piese.

Cât despre o regulă pe care ne place să o încălcăm? Nu încălcăm deja regulile designerilor originali?

 

Explorează Clasicii Moderni