TRIUMPH ORIGINALS | THE ZEUS CUSTOM
THAILANDA

Călătoria lui Moo în domeniul construcțiilor personalizate a început cu o singură motocicletă – propriul său model clasic. După ce a transformat-o pentru a reflecta stilul său personal, a distribuit-o pe rețelele de socializare și, în scurt timp, toți prietenii săi motocicliști au vrut să le personalizeze și lor motocicletele. Devenise o persoană solicitată. Așa că în 2014 a obținut un spațiu mai mare, a renunțat la slujba cu normă întreagă și a înființat oficial The Zeus Custom. Nu a privit niciodată înapoi.
Abordarea lor este foarte atentă, începând cu o analiză a caracteristicilor de bază ale fiecărei motociclete pentru a identifica care dintre ele se pretează la stilul de personalizare Zeus. Moo este pasionat de depășirea designului convențional și așteptărilor clienților, păstrând în același timp identitatea și integritatea motocicletei și a mărcii.
"Triumph, în special gama Bonneville, are o istorie legendară și un design al motorului care nu se demodează niciodată."
Cum ai intrat în lumea construcției de motociclete personalizate?
Obișnuiam să pilotez motociclete sport, până când am avut un accident care aproape m-a făcut să renunț. După recuperare, încă mai aveam o pasiune puternică pentru motociclete și de fiecare dată când simțeam miros de benzină îmi doream să conduc din nou, dar eram încă ezitant. Apoi, într-o zi, am văzut un model clasic și am fost imediat captivat. Am cumpărat unul și l-am modificat după propriul meu stil. Am distribuit poze pe rețelele de socializare și, în curând, prietenii mei motocicliști m-au rugat să le personalizez și lor motocicletele. Ceea ce a început ca o motocicletă, s-a transformat în două, apoi în patru, apoi în șase. Pe măsură ce cererea creștea, mi-am dat seama că locul meu de muncă era prea mic, m-am mutat într-un spațiu mai mare și mi-am dat demisia de la serviciu pentru a face personalizări profesionale.
De cât timp personalizezi motociclete Triumph?
Primul Triumph pe care l-am personalizat a fost în 2015. Era un Triumph Bonneville SE, ultimul model răcit cu aer disponibil în Thailanda înainte de trecerea la răcirea cu lichid. Am combinat stilul tracker și scrambler, adăugând roți cu spițe, anvelope de teren și un rezervor de combustibil din metal brut, dar fără a ridica eșapamentul. Aspectul a fost robust, dar nu excesiv de sumbru, încorporând o lucrătură manuală din piele. Acest stil a devenit semnătura Zeus – brut, dar nu prea sumbru, astfel încât se potrivește cu o gamă largă de stiluri ale motocicliștilor.
Ce te atrage la personalizarea motocicletelor Triumph, în special la gama Bonneville?
Triumph, în special gama Bonneville, are o istorie legendară și un design al motorului care nu se demodează niciodată. Atunci când personalizez, întotdeauna acord prioritate aspectului motorului față de orice altceva. Structura cadrului Bonneville permite stiluri de personalizare atât de diverse – café racer, scrambler, tracker sau chiar bobber. Este o platformă cu creativitate nelimitată.
Ce anume consideri că face ca modelele Bonneville să reprezinte o platformă excelentă pentru construcțiile personalizate?
Cadrul modelului Bonneville suportă atât de multe stiluri personalizate, uneori chiar fără a fi nevoie să îl tăiem. Iar designul motorului este unul clasic atemporal, ceea ce facilitează personalizarea.
Ai un model Bonneville preferat la care să lucrezi? Dacă da, de ce?
Îmi place Bonneville T100 pentru că este o motocicletă frumoasă care poate fi personalizată în atât de multe stiluri – brat, tracker sau orice alt stil. Noul Speed Twin este de asemenea un model interesant, cu un rezervor elegant și o basculă bine concepută care îi conferă o ținută mai agresivă.
Cum ai descrie abordarea ta față de construcția de motociclete personalizate?
Înainte de a începe, analizez baza motocicletei – ce oferă producătorul și ce aspecte susțin stilul Zeus de personalizare. Apoi încep să încorporez elementele semnăturii Zeus, inclusiv marochinăria artizanală și estetica vintage. Cel mai important, fiecare motocicletă personalizată trebuie să rămână complet funcțională și utilizabilă.
Dacă ai putea construi o motocicletă personalizată pentru cineva, cine ar fi, și de ce?
Unul dintre cele mai provocatoare și semnificative proiecte pentru mine a fost o cerere din partea unui client britanic care suferise un accident care îl lăsase în imposibilitatea de a-și folosi picioarele. Cu toate acestea, el încă visa să piloteze. M-a întrebat: „Poți să faci asta?” Am creat o motocicletă specială cu ataș, transferând toate funcțiile de control – frânare, schimbător de viteze și altele – în întregime pe ghidon. A trebuit de asemenea să instalez o cutie de viteze pentru marșarier. Acest proiect demonstrează convingerea mea că personalizarea nu este doar despre motocicletă, ci despre pilot.
Există o regulă de aur pe care o respecți întotdeauna atunci când construiești un model personalizat, și există o regulă pe care îți place să o încalci?
Există o regulă de aur absolut de nezdruncinat: fiecare motocicletă Zeus trebuie să fie unică și nu pot exista niciodată două la fel. Regula pe care îmi place să o încalc? Uneori, depășesc cerințele inițiale ale clientului pentru a crea ceva și mai uimitor.
Explorează Clasicii Moderni