COMPLET NOU SPEED TWIN 1200 RS
SPECIFICAȚII
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Preț | |
Preț | Din Preț Vine În Curând |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Motor și transmisie | |
Tip | Răcire lichidă, 8 valve, SOHC, twin paralel cu manetoane decalate la 270° |
Capacitate | 1200 cc |
Alezaj | 97.6 mm |
Cursa | 80 mm |
Raport de compresie | 12.1:1 |
Putere maximă EC | 105 CP (77.2 kW) @ 7,750 rpm |
Cuplu maxim EC | 112 Nm @ 4250 rpm |
Sistem | Injecție multipunct cu control electronic al accelerației. Două moduri de rulare. |
Evacuare | Sistem de evacuare 2-in-2 din oțel inoxidabil periat cu tobe duble |
Transmisie finală | Lanț X-ring |
Ambreiaj | Ambreiaj asistat umed, multi-disc |
Cutie de viteze | 6 viteze |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Șasiu | |
Cadrul | Oțel tubular cu leagăne din oțel |
Basculă | Dublate, aluminiu |
Roata față | Aliaj de aluminiu turnat 17” x 3.5” |
Roata spate | Aliaj de aluminiu turnat 17” x 5.0” |
Anvelopa față | 120/70 R17 |
Anvelopa spate | 160/60 R17 |
Suspensia față | Furcă Marzocchi inversată de 43 mm, cursă de 120 mm |
Suspensia spate | Twin Öhlins RSUs with external reservoirs, adjustable for pre-load, compression and rebound damping. 123 mm wheel travel |
Frâne față | Twin Ø 320mm floating discs, Brembo Stylema M4.30 radial calipers, OCABS |
Frâne spate | Disc unic de 220 mm, etrier flotant Nissin cu 2 pistonașe, OCABS |
Afișajul și funcțiile instrumentelor de bord | Instrumente de bord LCD multifuncționale cu ecran TFT color |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Dimensiuni și greutăți | |
Lățimea ghidonului | 792 mm |
Înălțime fără oglinzi | 1127 mm |
Înălțime la șa | 810 mm |
Ampatament | 1414 mm |
Rake | 22.6 º |
Trail | 92 mm |
Capacitatea rezervorului | 14.5 L |
Greutatea la plin | 216 kg |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Consum de combustibil | |
Emisiile de CO2 | EURO 5 Emisiile de CO2 și consumul de combustibil sunt măsurate în conformitate cu regulamentul 168/2013/EC. Valorile pentru consumul de combustibil sunt derivate din condiții de testare specifice și sunt prezentate doar în scopuri comparative. Este posibil ca acestea să nu reflecte rezultatele reale din timpul conducerii. g/km |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Service | |
Interval de service | 16 000 km (10 000 mile) sau 12 luni, oricare survine mai întâi |
ASPECT IZBITOR
Cu un aspect izbitor și fără compromisuri, noul Speed Twin 1200 RS își semnalează intenția sportivă prin ținuta sa în picaj, componentele suspensiei cu specificații de top superb finisate în auriu, și un material premium din piele întoarsă pentru șa. Rezervorul de combustibil înclinat, cu decupajele sale frontale adânci, este reliefat și musculos, în timp ce capacele minimaliste ale corpului de accelerație sunt finisate în aluminiu periat și integrate perfect în panourile laterale sculptate din cadrul posterior suplu. Dedesubt, carcasele angulare ale motorului sunt vopsite electrostatic cu pulbere neagră și sunt încadrate de o linie neîntreruptă a galeriilor de evacuare, care se transformă în două tobe de tip „megafon” înclinate în sus.
Caracteristicile moderne precum farurile și stopurile LED compacte cu semnătura lor luminoasă distinctivă sunt însoțite de accente clasice de design – de la aripioarele de răcire prelucrate de pe chiulasă până la tradiționalele amortizoare duble și o șa suplă dintr-o singură bucată. Completat de materiale și finisaje premium, cum ar fi aripile din aluminiu periat și rama farului, aspectul oferă un design contemporan cu un stil atemporal.
DINAMIC
Noul model RS preia combinația unică de caracter clasic și capabilitate contemporană a modelului Speed Twin 1200 și adaugă componente de șasiu cu specificații de top și tehnologie pentru îmbunătățirea performanțelor de ultimă oră poziției de pilotaj mai concentrată pentru a oferi un „clasic modern” cu răspunsuri și mai precise.
Furca Marzocchi inversată de 43 mm cu specificații de top este complet reglabilă, astfel încât poate fi complet adaptată pentru a se potrivi oricărui stil de pilotaj. Pe spate, amortizoarele duble Öhlins piggy-back asigură o amortizare sublimă și sunt de asemenea complet reglabile pentru o configurație perfectă.
Subliniind intenția modelului Speed Twin 1200 RS de a fi cea mai capabilă și sportivă motocicletă din clasa sa, o pompă de frână Brembo este asociată cu etriere Stylema de top pentru o putere de frânare imbatabilă și o senzație rafinată oferită la maneta de frână.
Noile roți ușoare din aluminiu cu șapte spițe sporesc și mai mult agilitatea, reducând inerția pentru accelerarea schimbărilor de direcție și reacționând instantaneu la comenzile pilotului. Prin echiparea cu superbele anvelope Metzeler Racetec RR K3, manevrabilitatea excelentă poate fi exploatată pe deplin datorită senzației și aderenței remarcabile oferite.
CAPABIL
Când vine vorba de distracție pe viraje, RS-ul este într-o clasă aparte, cu o manevrabilitate complet modernă. Ținuta „în picaj”, cu ghidonul coborât și avansat și scărițele mai ridicate și plasate mai în spate, deplasează greutatea spre față și vă permite să exploatați pe deplin geometria sportivă.
AMEȚITOR
Performanțele sportive senzaționale sunt oferite de legendarul motor dublu Bonneville. Dispunând de cea mai recentă tehnologie, dar plin de caracter clasic, acest motor de 1.200 cmc dezvoltă o putere maximă de 105 CP la 7.750 rpm, cu un răspuns instantaneu datorită cuplului său bogat care atinge 112 Nm la 4.250 rpm. Și cu o coloană sonoră Bonneville profundă și distinctivă provenită de la tobele duble de tip „megafon”, vine și cu un sunet inconfundabil.
CONCENTRAT
Schimbările de viteze fulgerător de rapide în sus și în jos fără întreruperi, pot fi executate fără acționarea ambreiajului - Speed Twin 1200 RS este primul Bonneville Twin echipat cu Triumph Shift Assist. Completând puterea și caracterul, indiferent că utilizați cuplul din plaja inferioară și schimbați rapid, accelerând până la linia roșie, fie că frânați și schimbați în treptele inferioare pe viraje. Și, pentru că este un „clasic modern” Triumph, tehnologia este discret încorporată, astfel încât să nu compromită aspectul elegant. Pe lângă modurile de rulare Road și Rain, RS-ul adaugă modul „Sport” pentru o experiență de rulare și mai viscerală. Prin intensificarea răspunsului accelerației și creșterea pragului de la care ABS-ul optimizat și controlul tracțiunii sensibile la înclinare reacționează la patinarea roților, acest mod permite exploatarea cu încredere a performanțelor dinamice.
FUNCȚIONALITATE CU STIL
Instrumentele de bord elegante cu un singur cadran prezintă două afișaje. Un ecran LCD amplu afișează toate informațiile cheie de pilotaj, cu viteza, turația motorului, indicatorul treptelor de viteză și nivelul de combustibil fiind vizibile toate dintr-o singură privire în orice condiții de iluminare.
Dedesubt, ecranul TFT color integrat oferă informații despre modurile de pilotaj și alte funcții ale motocicletei și este compatibil cu navigația turn-by-turn și conectivitatea telefonică prin intermediul modulului My Triumph disponibil ca accesoriu. De asemenea, facilitează alimentarea dispozitivelor mobile externe datorită unei prize de încărcare USB-C practice, montată pe partea laterală a unității.