TIGER 1200 RALLY EXPLORER
Cu un confort de top la nivel mondial și capabilități pentru orice drum, vârful de gamă Rally Explorer este cea mai bună motocicletă de aventură de capacitate mare.
SPECIFICAȚII
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Preț | |
Preț | Din Preț Vine În Curând |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Motor și transmisie | |
Tip | Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, inline 3-cylinder |
Capacitate | 1160 cc |
Alezaj | 90.0 mm |
Cursa | 60.7 mm |
Raport de compresie | 13.2:1 |
Putere maximă EC | 150PS / 148bhp (110.4kW) @ 9,000rpm (100PS rain mode) |
Cuplu maxim EC | 130 Nm @ 7,000 rpm |
Sistem | Multipoint sequential electronic fuel injection with electronic throttle control |
Evacuare | Stainless steel 3 into 1 header system with underslung primary silencer and side mounted secondary silencer |
Transmisie finală | Shaft drive |
Ambreiaj | Hydraulic, wet, multi-plate, slip and assist |
Cutie de viteze | 6 speed |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Șasiu | |
Cadrul | Tubular steel frame, with forged aluminium outriggers. Fabricated, bolt-on aluminium rear subframe. |
Basculă | Twin sided "Tri-Link" aluminium swingarm with twin aluminium torque arms. |
Roata față | Spoked (Tubeless). 21 x 2.15in. |
Roata spate | Spoked (Tubeless). 18 x 4.25in. |
Anvelopa față | Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL) |
Anvelopa spate | Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
Suspensia față | Showa 49mm, semi-active damping USD forks. 220mm travel. |
Suspensia spate | Suspensie Showa monoshock cu amortizare semi-activă cu o cursă de 220 mm, cu reglare electronică automată a preîncărcării și o nouă funcționalitate de reducere activă a preîncărcării. În funcție de greutatea combinată a pilotului, pasagerului și bagajelor, această capabilitate poate reduce înălțimea de rulare cu până la 20 mm atunci când motocicleta se oprește, oferind mai multă ușurință și încredere. |
Frâne față | Brembo M4.30 Stylema monoblock radial calipers, OC-ABS, twin 320mm floating discs. Magura HC1 span adjustable radial master cylinder with separate reservoir. |
Frâne spate | Brembo single piston caliper, OC-ABS, single 282mm disc. Rear master cylinder with remote reservoir. |
Afișajul și funcțiile instrumentelor de bord | Full-colour 7” TFT instrument pack with My Triumph Connectivity System |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Dimensiuni și greutăți | |
Lățimea ghidonului | Handlebars 849mm, handguards 982 mm |
Înălțime fără oglinzi | Low screen 1490mm, high screen 1547 mm |
Înălțime la șa | Adjustable 875/895 mm |
Ampatament | 1560 mm |
Rake | 23.7 º |
Trail | 112 mm |
Capacitatea rezervorului | 30 L |
Greutatea la plin | 262kg (90% fuel - mass in running order) kg |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Consum de combustibil | |
Consum de combustibil | 5.1 l/100km |
Emisiile de CO2 | 119 g/km EURO 5 Regulation (EU) No. 134/2014 Annex VIII g/km |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Service | |
Interval de service | 10,000 miles/16,000 km or 12 months, whichever comes first |
CARACTERISTICI
ȘASIU
|
|
---|---|
Roți | Roți spițate tubeless ușoare, 21“ față / 18“ spate |
Rezervor | Rezervor de combustibil de 30 litri din aluminiu |
Cric central | Not Included |
Suspensie Showa semiactivă | Suspensie Showa semi-activă cu cursă de 220 mm, acum cu noua funcționalitate de reducere activă a preîncărcării. În funcție de greutatea combinată a motociclistului, pasagerului și bagajelor, această capabilitate poate reduce înălțimea de rulare cu până la 20 mm atunci când motocicleta se oprește, oferind mai multă ușurință și încredere. |
TEHNOLOGIE
|
|
Radar pentru unghiul mort | Included |
Sistem pentru controlul vitezei de croazieră | Included |
Asistent la schimbarea vitezelor | Asistent Triumph pentru schimbarea vitezelor (în sus și în jos) |
Asistență la pornirea în pantă | Included |
Moduri de pilotaj | Not Included |
Sistem de monitorizare a presiunii anvelopelor | Included |
Iluminare adaptivă pentru viraje | Included |
Iluminare integrală LED cu lumini de zi | Included |
Lumini LED auxiliare | Included |
Afișaj TFT al instrumentelor de bord, cu sistem de conectare My Triumph | Included |
ABS și controlul tracțiunii | Included |
CONFORTUL PILOTULUI
|
|
Protecție |
Protecții de mâini, protecție de aluminiu pentru baia de ulei cu partea superioară matrițată, bare de protecție ale motorului și rezervorului |
Manșoane încălzite | Included |
Șei încălzite pentru pilot și pasager | Included |
GARANȚIE
|
|
Garanție | Not Included |
ȘASIU
|
|
---|---|
Roți | Roți spițate tubeless ușoare, 21“ față / 18“ spate |
Rezervor | Rezervor de combustibil de 30 litri din aluminiu |
Cric central | Not Included |
Suspensie Showa semiactivă | Suspensie Showa semi-activă cu cursă de 220 mm, acum cu noua funcționalitate de reducere activă a preîncărcării. În funcție de greutatea combinată a motociclistului, pasagerului și bagajelor, această capabilitate poate reduce înălțimea de rulare cu până la 20 mm atunci când motocicleta se oprește, oferind mai multă ușurință și încredere. |
TEHNOLOGIE
|
|
Radar pentru unghiul mort | Included |
Sistem pentru controlul vitezei de croazieră | Included |
Asistent la schimbarea vitezelor | Asistent Triumph pentru schimbarea vitezelor (în sus și în jos) |
Asistență la pornirea în pantă | Included |
Moduri de pilotaj | Not Included |
Sistem de monitorizare a presiunii anvelopelor | Included |
Iluminare adaptivă pentru viraje | Included |
Iluminare integrală LED cu lumini de zi | Included |
Lumini LED auxiliare | Included |
Afișaj TFT al instrumentelor de bord, cu sistem de conectare My Triumph | Included |
ABS și controlul tracțiunii | Included |
CONFORTUL PILOTULUI
|
|
Protecție |
Protecții de mâini, protecție de aluminiu pentru baia de ulei cu partea superioară matrițată, bare de protecție ale motorului și rezervorului |
Manșoane încălzite | Included |
Șei încălzite pentru pilot și pasager | Included |
GARANȚIE
|
|
Garanție | Not Included |
MAI AVANSAT ȘI MAI RAFINAT
Pentru 2024, Tiger 1200 Rally Explorer a fost semnificativ actualizat pentru a fi mai avansat și mai rafinat ca niciodată. Cu un control sporit la viteze reduse și cu un confort și ergonomie îmbunătățite.
FUNCȚIE DE REDUCERE ACTIVĂ A PREÎNCĂRCĂRII
În plus față de înălțimea reglabilă a șeii de 875-895 mm, funcția de reducere activă a preîncărcării poate coborî motocicleta cu până la încă 20 mm atunci când se oprește, în funcție de greutatea combinată a pilotului, pasagerului și bagajelor.
MOTORUL
Indiferent dacă rulați pe șosea sau în afara acesteia, motorul T-plane actualizat oferă mai mult rafinament și îmbunătățirea preciziei și controlului la viteze mici, grație inerției crescute, echilibrului îmbunătățit și reglajelor revizuite.
REZERVOR DE COMBUSTIBIL DE 30 LITRI
Rezervorul de combustibil de 30 de litri al modelului Rally Explorer oferă o autonomie cu 50% mai mare decât cel al modelului Rally Pro. Greutatea suplimentară este plasată jos pentru a păstra echilibrul și manevrabilitatea excepționale la viteze mici.
RADAR PENTRU UNGHIUL MORT
Cu o inovație majoră în materie de siguranță dezvoltată în parteneriat cu Continental, Rally Explorer beneficiază de un radar montat în spate care vă oferă atât funcția de asistență la unghiul mort, cât și cea de asistență la schimbarea benzii de rulare.
ROȚI ȘI SUSPENSIE PENTRU ORICE DRUMURI
O roată față de 21" se combină cu suspensia semi-activă Showa cu o cursă de 220 mm pentru un control total pe cele mai solicitante terenuri. Sistemul se adaptează automat la sarcină și la suprafață pentru o manevrare fără compromisuri.
ȘEI ÎNCĂLZITE PENTRU PILOT ȘI PASAGER
Rally Explorer este echipat standard cu șei încălzite pentru pilot și pasager, pentru confort pe orice vreme în fiecare călătorie, cu multiple setări de temperatură și reglaj independent pentru pilot și pasager.
SISTEM DE MONITORIZARE A PRESIUNII ANVELOPELOR
Echipat standard pe Rally Explorer pentru o siguranță și un confort sporit al pilotului, sistemul de monitorizare a presiunii în pneuri (TPMS) oferă informații în timp real și liniște pentru pilot.
ABS OPTIMIZAT PENTRU VIRAJE ȘI CONTROLUL TRACȚIUNII
Controlate de o unitate de măsură inerțială IMU sofisticată, sistemele Optimised Cornering ABS și Traction Control oferă un control sporit în toate situațiile de rulare. Ambele pot fi dezactivate pentru o deplasare expertă în off-road.
FRÂNE CU SPECIFICAȚII PREMIUM
Etrierele de top în clasă Brembo Stylema se combină cu un cilindru master Magura pentru o putere de frânare avansată și precizie. ABS-ul decuplabil sporește siguranța pe șosea și controlul în afara drumului.
CONFORT ȘI UTILITATE
Rally Explorer este dotat cu tehnologie pentru a vă bucura la maximum de fiecare călătorie. Printre aspectele importante sunt incluse manșoanele și șeile încălzite, controlul vitezei de croazieră și spațiul de depozitare de sub șa cu un punct de încărcare USB.